Banner: Borstkanker: De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?

Met deze nadarbanner zet je het bevolkingsonderzoek naar borstkanker in de kijker. Op de banner zie je het campagnebeeld met de slogan ‘De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?” Deze banner is geschikt om te gebruiken tijdens evenementen die buiten plaats vinden.

Voor wie?

Voor vrouwen van 50 tot en met 69 jaar, de doelgroep van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker

Wie kan dit materiaal bestellen?

Lokale besturen, bedrijven, welzijnsorganisaties, verenigingen, …

Waarom?

Niet elke vrouw gaat in op de uitnodiging om deel te nemen aan het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Sommigen zijn bang voor het onderzoek, anderen voor het resultaat. Voor sommige allochtone vrouwen zijn taal en cultuur een barrière. Met de banner ‘De screeningsmammografie: wij doen het. En wat doe jij?’ zet je bevolkingsonderzoek in de kijker.

← Vorige

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen